Skip to Content

יעוץ שזירה וגידים

דף עליון קהילת טניסזון

קהילת טניסזון / יעוץ שזירה וגידים

  • יש להתחבר למערכת כדי ליצור דיון חדש.
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון8 חודשים לפני
גידי טניס הרב סיביים – Multifilament

משפחת הגידים הרב סיביים, מאופיינים בעוצמה וברכות שלהם, אלו גידים מאוד נוחים שמייצרים עוצמה בגלל האלסטיות שלהם, ושומרים על מתיחה יותר טוב לאורך זמן, מצויין למי שסובל מטניס אלבו (מרפק טניס). מצויין לשחקנים שלא קורעים גידים לעיטים קרובות אם זאת מחפשים גידים איכותיים עם עוצמה ונוחות טובים. האם הפוסט עזר לכם תכתבו לנו בתגובות.

Diablo Prism+(cross)
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון8 חודשים לפני
גידי טניס מונופילמנט – החד סיביים Monofilament

הגידים חד סיביים הם מיוצרים עם ליבה אחת, לרוב מחומר הפוליאסטר. אלו גידים שעיקר המאפיינים שלהם זה: עמידות לאורך זמן, ספין (בגלל שהמעטפת שלהם חלקה והם זזים בקלות), שליטה (מכיוון שהם פחות אלסטיים וע”י כך מספקים פחות עוצמה ויותר שליטה).
גידים אלו מאוד פופולריים בקרב שחקני טניס מקצוענים כי הם נותנים להם עמידות. פחות מומלץ לשחקנים שמתחילים ועדיין לא קורעים גידים בתדירות גבוהה. האפ הפוסט עזר לכם כתבו לנו בתגובות.

Vortex
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון8 חודשים לפני
הסבר כללי על סוגי גידי טניס

הגידים מתחלקים ל 2 סוגים עיקריים, הרכים והקשים. הגידים הרכים הסטנדרטיים מיוצרים מחומר ניילון סינטטי, ונקראים בדרך כלל בשמם המסחרי SHYNTETIC GUT, הגידים האיכותיים יותר מיוצרים ממגוון חומרים כמו פוליאמיד, הגידים האלה עשויים מסיבים דקים, הם נקראים – הרב סיביים – MULTIFILAMENT. הגידים הרב סיביים בעלי מעטפת (COATINGׂ) נחשבים לגידים האיכותיים ביותר. בכללי לגידים יש מספר תכונות שמאופיינות אטתם, כגון:
עוצמה | טאץ’ | ספין | שליטה | עמידות | נוחות. (לרוב לכל גיד יש תכונה 1 או 2 שהן השולטות העיקריות והכי מאיינות את אותו סוג).
הגידים הקשים הם הגידים החד סיביים MONOFILAMENT המיוצרים מחומרים פלסטיים כמו פוליאסטר.
הגיד הנוסף הוא ה”גיד הטבעי”, נתעקב ונסביר שהגיד נקרא כך כי הוא אכן מיוצר ממעיים של פרות וזה הגידים ששיחקו איתם טניס לפני יותר ממאה שנים לפני עידן הגידים הסינטטים. הגיד הטבעי הוא נחשב לאיכותי מאוד הוא בעל התכונות הכי טובות, מחזיק את רמת המתיחה, עוצמתי עם טאץ’, תחושת כדור מצוינת, הוא הגיד האולטימטיבי לשחקני הטניס, אך יש לו מספר חסרונות, נקרע יותר מהר מהגידי פוליאסטר הקשים ועלותו הגבוהה ביחס לגידים הסינטטים.
בפוסטים הבאים אני ארחיב לגבי כל סוג לעומק. עזר לכם פרגנו לנו בלייק!

Stirnging Service שיזור מחבט
מוצגים 3 דיונים – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן