Skip to Content

NEW LAUNCH & UNBOXING

דף עליון קהילת טניסזון

קהילת טניסזון / NEW LAUNCH & UNBOXING

  • יש להתחבר למערכת כדי ליצור דיון חדש.
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזוןחודש 1 לפני
NEW ZOOM GP CHALLANGE PRO

משחקון. למקומות. משחק. עם נעלי GP Challenge Pro החדשות תמיד תהיו בצד המנצח. הן מיועדות לזגזוגים מהירים על קו הבסיס ולריצות ספרינט נועזות אל הרשת. הן מעניקות את המהירות והיציבות הדרושות במשחק כדי להגיע לכל פינה.
Product Details
יחידת Air Zoom בעקב מעניקה תמיכה ויחידות Air Zoom בקדמת כף הרגל מעניקות קפיציות לאורך זמן.
הבסיס הרחב משפר את היציבות כדי לאפשר פניות חדות יותר ושינויי כיוון פתאומיים ומהירים.
תוספת גומי באזור הבהונות, בעיקר בצד הבוהן הגדולה, תורמת עמידות איפה שצריך. כיסוי מלא של גומי בעל מקדם חיכוך גבוה לאורך הסוליה החיצונית מעניק עמידות ואחיזה.
לוחית הפלסטיק החזקה באמצע כף הרגל משפרת את היציבות כדי לאפשר פניות חדות ולהעניק עוצמה למשחק שלכם בזמן העברת אנרגיה מתנועה לתנועה. חומר סינתטי סביב הצד הלטרלי מחזיק את כף הרגל במקום בתנועות מצד לצד.
המפתח המסורתי בצורת U מאפשר לנעול את הנעליים בקלות ולהתאים אותן. הלשון המרופדת כוללת רשת נושמת לשמירה על קרירות.

Gp Challange
2 תגובות
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון2 שבועות לפני
קולקציית טניס נייקי החדשה SUMMER 2024

נייקי משיקה קולקציית קיץ בצבעי אפור כתום, שתבליט אתכם על המגרשים 🙂

New C
3 תגובות
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון4 שבועות לפני
סדרת מחבטי BLADE V9 החדשה

סדרת מחבטי ה-Blade V9 עם 20 שנות של שליטה ודומיננטיות מוחלטת. מחבטי הBlade- ממשיכים להיות האופציה המועדפת של שחקנים המחפשים יציבות תחושה ושליטה אולטימטיבית. סדרת ה-Blade v9 החדשה מסובבת ראשים בזכות העיצוב החדש בגימור מרהיב בצבע ירוק אמרלד לילי הבולט במגרש. בנוסף המחבט כולל טכנולוגיית FORTYFIVE שמגדילה הן את הגמישות והן את היציבות של המסגרת ובכך משפרת משמעותית את תחושת החיבור לכדור בכל חבטה. קצת על השיפורים בגרסה זו – פיתול משופר ויציבות אולטימטיבית. מסגרת חדשה המשפרת את היציבות של המחבט ומאפשרת חיבור מדוייק יותר לכדור ומגע מוצק יותר. חיבור מקסימלי, תחושה מוגברת. ידית סיבי פחמן חדשה המחברת את Butt Cap לתחושה טובה יותר בין השחקן לכדור.
להפיק יותר מכל חבטה, להיות מחובר יותר למשחק. פשוט לחדש, קל להחליף הראש החדש כולל טכנולוגיית Click&Go חדשה המאפשרת לך להחליף את ה- Grommets & Bumpers בקלות ועוזרת להאריך את תוחלת החיים של המחבט הבא שלך.
לסיכום: מחבט מצויין לשחקני טניס המחפשים שליטה ונוחות, סדרת המחבטים מגיע במגוון משקלים וגרסאות ממשקל 265 גרם ועד 305, בגדלים שונים, ראש 98 עד 104 ככה שניתן להתאים את המחבטים כמעט לכל שחקן תהנו! אהבתם סמנו לייק:)

Blade V9
2 תגובות
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון2 חודשים לפני
RAFA GEAR by BABOLAT

סדרת ציוד של רפאל נדאל הגרסה החדשה, מחבטי האירו מזכירים את הדגמים הקודמים ושונים מסדרת האירו הרגילה, גם במשקל המחבט וגם במבנה המסגרת עצמה, המחבטים קיבלו עיצוב שונה ונועז, המחבט צבוע בצבעי צהוב וורוד עם כיתוב RAFA בגדול. לסדרה הזו נוסף תיק שמעוצב במיוחד לצרכים של נדאל ומגיע בצבעים שמשלימים את הלוק של המחבטים. התיקים מגיעים בשני גדלים, ל-6 מחטים ול-12 מחבטים. אז ספרו לנו בתגובות מה חשבתם על ציוד המגניב הזה >>

Rafa Gear
4 תגובות
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון2 חודשים לפני
ADIDAS BARRICADE JR 2024

אדידס עדכנו את הדגם BARRICADE ושדרגו את ההגנה הצדדית בגפה העליונה, הנה נעלי הטניס המושלמות לשליטה על מגרש קשוח, נעלי הטניס של אדידס, Barricade, המיועדות במיוחד לצעירים. נעלי אלו מיוחדות ביותר ומצוידות במערכת קשירה אינטואיטיבית המבטיחה תמיכה מושלמת לרגלייך על ידי משיכה של הלשון כדי להתאים לצורת הרגל הייחודית שלך. בנוסף, מערכת Geofit בעקב מבטיחה חיבור חלק בין הרגל שלך לבין הנעל, מספקת תחושה של חמימות.

מתחת למשטח, נעלי אלו מתיימרות בסוליית Adiprene מרופדת המספקת נוחות יוצאת דופן בכל צעד. בנוסף, השילוב של מערכת ה-Torsion משפר את היציבות, מאפשר לך לזוז בביטחון ובזריזות על פני המגרש. עם נעלי הטניס של אדידס, Barricade, תוכל לחוות ביצועים, נוחות ותמיכה כשאתה שולט על המגרש הקשוח. לסיכום הנעלים מעולות לילדים ולנוער
לינק לרכישה וקוד קופון לחברי קהילה בתגובות>>

If0451 12 Footwear Photography Heromrktng View 3 White
2 תגובות
מוצגים 5 דיונים – 1 עד 5 (מתוך 18 סה״כ)
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן