Skip to Content

התאמת ציוד

דף עליון קהילת טניסזון

קהילת טניסזון / התאמת ציוד

  • יש להתחבר למערכת כדי ליצור דיון חדש.
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון3 חודשים לפני
החשיבות של נעלי טניס

בעולם הטניס המקצועי, כל פריט בציוד של השחקן מחזיק מקום חשוב, אך אחד האלמנטים הקריטיים ביותר הם הנעליים. נעלי טניס אינן רק אביזר אופנתי או הגנה לרגליים – הן חיוניות לביצועים, תמיכה, והגנה מפני פציעות. ניתוח התפקידים המרכזיים של נעלי טניס יכול להדגים את הצורך האמיתי של שחקני טניס בנעליים מתאימות.
תמיכה ויציבות: בטניס, התנועה היא מהירה ודינמית. שחקנים נדרשים לבצע ספרינטים קצרים, עצירות חדות ומהירות שינוי כיוון. נעליים איכותיות מספקות את התמיכה הנדרשת לקרסול ומסייעות בשמירה על יציבות הרגל במהלך התנועות הללו. זה מקטין את הסיכון לפציעות כגון נקעים או מתיחות.
ספיגת זעזועים ונוחות: הנעליים משמשות כמערכת ספיגת זעזועים. הן מפחיתות את ההשפעה על הקרסוליים, הברכיים והירכיים בעת ריצה וקפיצה. זה חשוב במיוחד בטניס שדה, שכן שטח המשחק קשה ויכול להיות מאוד מאתגר למפרקים. נעלי טניס טובות מצוידות בריפוד ובמערכת ספיגת זעזועים המקנים נוחות מרבית.
אחיזה ושליטה: משטחי המשחק בטניס משתנים – מחימר, דשא, ועד משטחים קשים. נעלי טניס מותאמות לאופי השטח ומספקות אחיזה מתאימה, מה שמאפשר שליטה טובה יותר במהלך המשחק. זה מסייע לשחקנים לשמור על יציבותם ולמנוע החלקות.
משקל ואוורור: נעליים כבדות יכולות להכביד על השחקנים ולהפחית מהמהירות והגמישות שלהם. נעלי טניס מודרניות מיוצרות עם חומרים קלי משקל ומערכות אוורור, מה שמבטיח נוחות ומקסימום ביצועים במהלך משחקים ארוכים ומאתגרים.
סיכום: בחירת נעלי טניס אינה רק עניין של סגנון אלא בעיקר של פונקציונליות ובריאות. נעליים איכותיות יכולות להשפיע באופן משמעותי על היכולת של שחקן לבצע ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על גופו מפני פציעות. לכן, חשוב מאוד לשחקני טניס לבחור בנעליים המתאימות ביותר לצרכיהם

מוזמנים לשאול אותנו שאלות בפוסט ונשמח לעזור

Aurora Dd1579 105 Phcfh001 1000
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון7 חודשים לפני
איך בוחרים אורך וראש מחבט?

בפוסט הזה נעשה סדר בנושא אורך המחבט וגודל ראש.
כאשר אתם באים לבחור מחבט יש שני נתונים עיקריים שחשוב להבין לפני.
1. גודל ראש המחבט: מידות ראש המחבט נעות בין 90 – 120 אינץ’ רבוע לערך, כאשר המידה הנפוצה במיוחד היא המידה הממוצעת 100 אינץ’ רבוע. זה הוא בעצם השטח של ראש המחבט. המידות מתחלקות לשלושה גדלים:
MID – גודל ראש בין 85 ל 95 מתאים לשחקים מקצוענים בעיקר.
MP – גודל ראש בין 95 ל 105 בשימוש אצל רוב השחקנים ממתחילים ועד מקצוענים
OVERSIZE – גודל ראש 105 – 120 מחבטי אלו מתאימים ומתחילים נשים וסניורים לרוב.

אורך המחבט נע בין 17 – 27.5 אינץ’
כאשר מחבט בוגרים שהוא מחבט 27 אינץ’ ומעלה מתאים לכל השחקנים מגיל 11 בערך.
26 אינץ – מתאים לג’וניורס גילאי 9 -11
25 אינץ’ – מתאים לילדים בגילאי 7-9
23 אינץ’ – מתאים לילדים בגילאי 5-7
21 אינץ’ – מתאים לילדים בגילאי 4-5
19 אינץ’ – מתאים לילדים בגילאי 3-4
17 אינץ’ – מתאים לילדים קטנים עד 3

שאר הפרמטרים יעלו בפוסט הבא

Prince מחבט טניס
Cropped Tennis Logo 3 E1676391351671.pngמנהל קהילת טניסזון7 חודשים לפני
הסבר על מגוון סוגי המחבטים

השלב הראשון בבחירת המחבט הוא ההבנה של כל הרמות מחבטים שקיימים בשוק. בפוסט זה אתן הסבר על רמות הקיימות, מרמת המחבט הפשוט ועד לרמה המקצועית.1. מחבט שהמסגרת שלו בנויה מ2 חלקים ומחומר האלומיניום שנחשב לחומר נחות שממנו מיוצרים המחבטים. זהו מחבט לא חזק במיוחד, דיי שביר מגיע שזור, הגידים לא מתוחים במיוחד בגלל איכות המסגרת. מחבט “השכרות” לרוב זהו מחבט המשמש את המועדונים כמחבט שמושאל כאשר משכירים מגרש. יוכל להתאים לשחקן מתחיל.2. מחבט אלומיניום שהמסגרת עשויה מקשה אחת, זהו מחבט מעט איכותי יותר ויציב ממחבט 2 חלקים אך עדיין מוגבל מאוד בביצועים ושביר. מתאים לשחקנים מתחילים שרוצים להשקיע קצת יותר.3. מחבט קומפיזיט, זהו מחבט שהמסגרת שלו בנויה ממקשה אחת ומשני חומרים עיקריים אלומיניום וגרפיט, קשה לדעת את אחוז החומרים שיש במסגרת, הגרפיט משולב לרוב באזור בין הידית לראש המחבט. המחבט נחשב ליותר איכותי ופחות שביר ביחס למחבט אלומיניום.4. מחבט 100% גרפיט, מחבט העשוי כולו מקשה אחת מגרפיט, מחבט שנחשב לאיכותי וחזק יותר עם שדרוג רציני בביצועים. מומלץ לשחקנים מתחילים שרוצים להשקיע כבר מהתחלה ולשחקנים מתקדמים שמשדרגים את עצמם ממחבט אלומיניום הראשון שלהם.5.מחבטי עלית / מקצועיים, מחבטים אלו הם המחבטים האיכותיים ביותר עשויים מ 100% גרפיט איכותי, בשילוב חומרים וטכנולוגיות שהופכות את המחבטים הלא למחבטי ביצועיים לכל הרמות של השחקנים, כל השחקנים המקצועיים משתמשים בדגמים האלה. בסדרות העלית ישנם מחבטים שהנתונים שלה יכולים להתאים גם למתחילים ומתקדמים שממש אוהבים את המשחק ורוצים ישר להצטייד במחבט איכותי.

טניס
מוצגים 3 דיונים – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן