FOUNDED IN CALIFORNIA IN 1966
K-Swiss נוסדה בשנת 1966, כאשר שני אחים שוויצרים עברו לקליפורניה כדי ליצור מותג הנעלה המתמקד בטניס. כגולשי סקי וטניסאים נלהבים, האחים לקחו השראה מנעלי סקי מעור כדי ליצור נעל טניס שתמכה בתנועה האגרסיבית של הטניס מצד לצד.
ה-K-Swiss Classic, שהוצגה בשנת 1966, הייתה נעל הטניס הראשונה עשויה עור. דגם ה-K-Swiss Classic זכה במהירות להערכה עולמית והפך להצהרה של סטייל הן על המגרש ומחוצה לו. יותר מ-50 שנה מאוחר יותר, משימת המותג המודרני של K-Swiss היא להלביש ולהעניק השראה לדור הבא של היזמים. מנהיגים צעירים אלו נמצאים בחזית התרבות של ימינו, משפיעים ומעוררים השראה בקרב צעירים ברחבי העולם.
חקור את ציר הזמן של קיי-סוויס
1966
תוך שימוש במושגי עיצוב פונקציונליים מנעלי סקי, מייסדי K-Swiss מתמקדים בתמיכה בתנועה הצידית של הטניס, ובונים את K-Swiss Classic.
ה-K-Swiss Classic עושה את הופעת הבכורה שלו בטורניר הטניס של ווימבלדון.
שנות ה-70
הסגנון והתפקוד של ה-K-Swiss Classic האייקוני הופכים אותו למרכיב עיקרי במגרשי טניס, ובמועדוני קאנטרי, ברחבי העולם.
1986
20 שנה לאחר הקמת החברה, K-Swiss מציגה לראשונה את הסגנון השני שלה אי פעם, The Gstaad.
1986
K-Swiss נרכשת על ידי סטיבן ניקולס, שרואה פוטנציאל במותג ההנעלה ‘קאנטרי קלאב’
1990
K-Swiss יוצאת לציבור ומשיקה גרסה גבוהה של ה-Classic האהובה.
1990
K-Swiss זכתה בתואר “חברת השנה” על ידי המגזין Footwear News.
1991
K-Swiss פותחת הפצה בבריטניה ובאירופה לראשונה.
1992
K-Swiss קיבלה את הפטנט למערכת השרוכים D-R Cinch, עיצוב מרובה טבעות שנתן ללובש יותר תמיכה במהלך תנועה לרוחב.
1993
נעל הטניס K-Swiss Si-18 International זוכה לכבוד כ”נעל השנה” על ידי המגזין Footwear News.
1993
K-Swiss נכנסת לשוק האירובי הצומח במהירות ומציגה לראשונה קו של נעלי כדורסל, הנלבשות על ידי ספורטאי NBA.
1994
K-Swiss מציגה לראשונה סגנונות הנעלה לשוק ההליכה והטיולים, ומרחיבה את טווח ההגעה שלה לסוגים שונים של ספורטאים.
1996
K-Swiss חוגגת 30 שנה לקלאסיקה.
1997
הראפר Ice-T מופיע ב-The Arsenio Hall Show כשהוא לובש את North Classic.
1998
K-Swiss השיקה מסע פרסום של 17 מיליון דולר בשם ‘Club K-Swiss’ כשהמכירות עלו, מה שגרם ל Footwear News לומר ש-K-Swiss ‘התגלמה בחברת ההנעלה הספורטיבית הקטנה שיכולה’.
1998
ה-Altezo הופך ללהיט ענק, ומוכר יותר ממיליון זוגות.
2000
טוד וודברידג’ ומארק וודפורד זכו באליפות צרפת הפתוחה בזוגות גברים כשהם לובשים K-Swiss.
הקלאסי קיבל את המהפך הראשון שלו עם ה-Classic LX, המציע סוליה עבה יותר וצללית מעודנת יותר.
2002
K-Swiss מדורגת במקום ה-10 ברשימת 200 החברות הקטנות הטובות ביותר של פורבס.
מסע הפרסום ‘I wear my K-Swiss’ משתלט על הטלוויזיות בשוק האמריקאי, עם שורת תיוג בלתי נשכחת וצעירים שלובשים את ה-Classic.
ה-K-Swiss ST329, עם הפרופיל השמנמן שלו, הופך ללהיט, מונע על ידי סגנון האופנה הענקי של תחילת שנות ה-2000.
2005
המכירות העולמיות של K-Swiss עוברות 500 מיליון דולר.
2007
K-Swiss מכריזה על אנה קורניקובה, כוכבת טניס, כדוברת החדשה של המותג.
2008
עוצב עבור הספורט הדינמי של פארקור, או ריצת רחוב, K-Swiss מציגה לראשונה את Ariake.
2009
K-Swiss עושה דחיפה לקטגוריית הריצה הטכנית, זוכה בתואר הנעל החדשה הטובה ביותר והבכורה הטובה ביותר במגזינים Running Network ו-Runners World.
K-Swiss מכריזה על שותפות ארוכת טווח ורשמית עם World Triathlon Corporation, בעלי המותג Ironman.
2010
ה-Blade Light Run נבחרה לנעל החדשה הטובה ביותר על ידי Running Network.
K-Swiss מציגה Tubes, קונספט ריפוד דינמי המשתמש במבנים צינוריים לריפוד כף הרגל.
המאמנת הקשוחה של אמריקה, ג’יליאן מייקלס, מנחת הסרט “המפסיד הגדול”, מככבת בקמפיין לקידום היתרונות של Tubes.
דמות הטלוויזיה הבדיונית קני פאוורס מקומדיה של HBO Eastbound & Down יוצר מסע פרסום ויראלי עבור K-Swiss, אחד הקמפיינים המדוברים ביותר של השנה.
2011
K-Swiss משתפת פעולה עם מעצב בגדי הגברים האמריקאי בילי ריד כדי ליצור קו שיתופי של נעלי סניקרס שמלות פרימיום.
2012
האחים בריאן זוכים במדליית הזהב האולימפית כשהם לובשים K-Swiss, בעודם מחזיקים בכל ארבעת המייג’ורים בזוגות טניס לגברים.
2013
K-Swiss נמכרת ב-80 מדינות ב-5 יבשות.
2014
תחת בעלות חדשה של Eland World מדרום קוריאה, K-Swiss מתחילה בתוכנית מפנה
2015
K-Swiss בוחרת בתקליטן ובמפיק המוזיקלי Diplo להוביל את ‘The Board’, צוות של 100 יזמים צעירים שמקבלים החלטות אמיתיות על העסקים של K-Swiss.
2016
K-Swiss משתפת פעולה עם AAPE מאת A Bathing Ape, לגרסה מיוחדת ומוגבלת של Made In Japan של ה-Classic 66 שלו.
K-Swiss חוגגת 50 שנה לחברה, ומשיקה את קמפיין 50 Love.
2017
K-Swiss משיקה את קמפיין Generation-K, הממצב יזמים צעירים כגיבורים החדשים של תרבות הנוער, עם ה-Gen-K אייקון כנעל הגיבור.
בשותפות עם היזם המפורסם Gary Vee, K-Swiss מציגה לראשונה את נעל הסניקרס החתימה הראשונה בעולם עבור יזם, Gary Vee 001.
2018
כדי לחגוג את ספרו החמישי של הניו יורק טיימס לרבי מכר, Crushing It, K-Swiss יוצרת גרסה מיוחדת של Gary Vee 001 שנמכרת תוך דקות.
K-Swiss חוזרת לצמיחה ולרווחיות עולמית, ומכינה את הבמה לפרק הבא בהיסטוריה הענפה של המותג.