Skip to Content

סדרת מחבטי BLADE V9 החדשה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • string(5) "reply" int(382786)
    #382786

    סדרת מחבטי ה-Blade V9 עם 20 שנות של שליטה ודומיננטיות מוחלטת. מחבטי הBlade- ממשיכים להיות האופציה המועדפת של שחקנים המחפשים יציבות תחושה ושליטה אולטימטיבית. סדרת ה-Blade v9 החדשה מסובבת ראשים בזכות העיצוב החדש בגימור מרהיב בצבע ירוק אמרלד לילי הבולט במגרש. בנוסף המחבט כולל טכנולוגיית FORTYFIVE שמגדילה הן את הגמישות והן את היציבות של המסגרת ובכך משפרת משמעותית את תחושת החיבור לכדור בכל חבטה. קצת על השיפורים בגרסה זו – פיתול משופר ויציבות אולטימטיבית. מסגרת חדשה המשפרת את היציבות של המחבט ומאפשרת חיבור מדוייק יותר לכדור ומגע מוצק יותר. חיבור מקסימלי, תחושה מוגברת. ידית סיבי פחמן חדשה המחברת את Butt Cap לתחושה טובה יותר בין השחקן לכדור.
    להפיק יותר מכל חבטה, להיות מחובר יותר למשחק. פשוט לחדש, קל להחליף הראש החדש כולל טכנולוגיית Click&Go חדשה המאפשרת לך להחליף את ה- Grommets & Bumpers בקלות ועוזרת להאריך את תוחלת החיים של המחבט הבא שלך.
    לסיכום: מחבט מצויין לשחקני טניס המחפשים שליטה ונוחות, סדרת המחבטים מגיע במגוון משקלים וגרסאות ממשקל 265 גרם ועד 305, בגדלים שונים, ראש 98 עד 104 ככה שניתן להתאים את המחבטים כמעט לכל שחקן תהנו! אהבתם סמנו לייק:)

    #382789
    #382790
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן